رنگی شبیهِ نور

فرهنگ به معنای هوایی‌ست که ما تنفس می‌کنیم...

رنگی شبیهِ نور

فرهنگ به معنای هوایی‌ست که ما تنفس می‌کنیم...

ما جامعه‌ای می‌خواهیم که رنگ‌ش شبیهِ نور باشد...
*****
نمونه‌ی کاملِ دنیای انسانی در دورانِ ظهورِ حضرتِ بقیه‌الله ارواحنا فداه اتفاق خواهد افتاد و از آن‌جا –من به شما عرض بکنم- دنیا شروع خواهد شد. ما امروز در زمینه‌های مقدّماتیِ عالمِ انسانی داریم حرکت می‌کنیم. ما مثلِ کسانی هستیم که در پیچ و خم‌های کوه‌ها و تپه‌ها و راه‌های دشوار داریم حرکت می‌کنیم تا به بزرگ‌راه برسیم. وقتی به بزرگ‌راه رسیدیم، تازه هنگامِ حرکت به سمتِ اهدافِ والاست.(1389/9/10)

نویسندگان

ثروتی که داریم به بااادش می‌دهیم!

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۵ ب.ظ

الحق که حرف خوبی بود؛

" ما از خود غربی‌ها هم غربی‌تر زندگی می‌کنیم! "

 

پ.ن: این قسمتِ اول، و این هم قسمتِ دوّم برنامه‌ی راز نادر طالب‌زاده با موضوع طبِ اسلامی؛

من قسمت دوّم رو بیشتر پسندیدم چون غم‌انگیزتر بود!

نظرات (۲)

من هم دیدم ، بسیار باعث تاسف بود ، اما قسمت امید بخش آن است که اقبال و توجه مردم به طب اسلامى زیاد شده و به امید خدا وقتى مطالبه از طرف مردم باشد این رشته پیشرفت کرده و گشترش پیدا خواهد کرد ، مسؤولین متاسفانه همیشه از مردم عقب تر هستند، من خودم به شخصه کودک چهار ساله ام را براى طب سنتى به کلینیک طب سنتى مى برم و خودم تا جایى که امکان داشته باشم رعایت مى کنم ، جالب تر این که پزشک کودکم استقبال خوبى کرد و مرا و دیگران را به استفاده از این روش تشویق کرد.
پاسخ:
خداروشکر! خوش حالم این رو میشنوم! چون در اقوام ما یک فوق تخصص ریه وجود دارد که شدیداً مخالف طب اسلامی ست! لذاست که همه رو منع میکنه و بقیه هم میگند که لابد میدونه دیگه خب دکتره!!!!!
هیچی دیگه این اوضاع ماست!
البته خدا رو شکر فکر کنم پدر و مادر با دیدن برنامه راز کمی قانع شدند!
درست شد ضحی کارت؟؟؟
جان من؟
خوشحالم زیااااد
پاسخ:
دعا کن!

ممنونم زینب!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی